30 juni 2010

Wheels

På lördag åker vi till wheels, och den här gången blir det lite mer packning och tjorv än sist.
Då var man bara hög-gravid och hade übersvullna fötter och fick inte dricka alkohol.
Den här gången ska ju Ludvig med, barnet som helst inte äter burkmat eller kall mat. Men tack o lov så äter han både kall kyckling och potatissallad. PHU
Så för honom blir det Potatissallad och kyckling till lunch som för oss stora och till middag får det väl bli en varmkorv med bröd på någon mack.

Idag är det tyvärr grått och trist ute och det ser ut som att det ska börja regna vilken sekund som helst. Men jag hoppas vi slipper det.

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Jonna sa...

Hoppas att ni får det trevligt ! Det är inte lite packning med barn ;)

tack ! Nej har inte hört ngt än, men till från kalix fick jag ett brev att jag skickat in ansökningen försent. Jag skickade den dagen före men dom har tydligen inte fått det i tid så det var skit. Mest troligt börjar jag jobba igen för detkänns inte riktigt 100 med de andra utbildningarna jag sökt :/ Har du hört ngt ?

Kram