6 maj 2010

Resultat!




Igår bestämde jag mig! Jag ska byta hårfärg! Så jag handlade avfärgning, och lite mer avfärgning och så lite mörkblond färg :D

Och på kvällen så körde jag igång - STACKARS hår!

Två avfärgningar senare och en färgförpackning senare så ser håret ut så här (ungefär). Sen i sommar blir det slingor på det för att få det lite mer naturligt.

Vad tycker ni?

5 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Josse sa...

Superfin färg! Du kommer se superbrun ut på sommaren ;)

Ellen sa...

Jätte fint! Du passade jätte bra i färgen :)

Catti sa...

Åh fiiint!! :) :) Och med slingor också bir det ju verkligen hur fint som helst! :) Kul med förändring. :)

AnnaSara sa...

Det blev jättefint =)

Jonna sa...

Fiiint ! >Du förresten, visst har du en babytravel? vilken modell? r du nöjd med den ? :)