6 maj 2010

Hur lyder planen?

Den här veckan är det fullt ös medvetslös som gäller!

Måndag hade jag körlektion - Petter tog hand om Ludvig.
Tisdag bakade jag muffins, fikade och snackade skit med Anna och Jessica.
Onsdag hade jag körlektion, pluggade teori, köpte tyg till oldsen och blondering åt mig.
På kvällen bytte jag visst hårfärg. :D
Torsdag (idag) Har jag körlektion, Frida tar hand om Ludvig. Ikväll ska jag sy överdragen till Oldsen och försöka få undan lite tvätt.
Fredag kommer Anna och Tyra på lunch (undra vad man ska hitta på?) Sen blir det att göra i ordning hemmet för helgen, renbädda, plocka undan och plocka fram. Packa väskan och fixa och dona.
Lördag - Christina kommer ut på morgonen och sen åker Petter och Jag till Uleåborg över helgen.
Söndagkväll kommer vi hem förhoppningsvis utvilade och fräscha efter en helg på bilutställning och på ett hotell med egen bar... Right? :D

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: