20 april 2010

Hur vet man?

Ja hur vet man egentligen att man är småbarns förälder?

Jo, man vaknar av att någon står och våldsliter i spjälsängens sida
och babblar 03:50, denne någon ville heller inte somna om.

6 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Ludvig behöver ett eget rum så ni kan ignorera att han har vaknat mitt i natten. ;)

Catti sa...

Haha. ;) Men äter han fortfarande på natten? Tycker du det är jobbigt?

Idag var jag och Emma ute och prommade och mötte Frida med din vagn men varken jag eller Emma fattade att det var Frida förrän efter hon gått förbi haha. Så du får hälsa att vi inte är högfärdiga utan bara inte fattade att det var hon när hon hade en vagn. :P Kram!

Catti sa...

Ja, jag kom ju ihåg sen att jag läst det på din blogg! Vad kul att du håller på med kortet igen. har du mycket kvar? Kram!

Ellen sa...

Oj vad han är söt, som socker! :)

josse sa...

Hahaha han är SÅÅÅ gullig!!
KRAM!

Ellen sa...

Haha nä man kan ju inte alltid vara snäll :) Jag har bloggat ett bra tag men jag är inte speciellt insatt dock, det roligaste är att snoka runt och läsa alla möjliga bloggar :)