26 april 2010

Fynd!



I lördags var det Fyndmarknaden på Arcus, jag måste dit till hösten och sälja - JÄKLAR vad folk!
(som vanligt iofs, men ändå!)
Mamma och jag skjutsade Petter och Chrille till flyget på morgonen, sen fördrev vi lite tid innan vi åkte till Arcus.

Vi gjorde MASSOR av fynd, herrejösses vad prylar! Men vi missade vissa saker som iaf jag var ute efter, tex rutschkana till Ludvig inför sommaren, men det kommer nog fler chanser skulle jag tro, annars köper jag en ny :)

Här komme lite bilder på vad som fyndats i helgen :




Munkjacka från Sourpuss, sjörövarskepp på ryggen.


Nästan oanvända vinterskor och två par handskar till nästa vinter


"Tränings"-jacka från Dubster, T-shirt från RetroKids


T-shirt från Åhléns, tuff tröja i army-stil


Shorts i mjukistyg, söt tröja med tryck fram och bak.


Leggings från Lindex och T-shirt från Polarn och Pyret, tröja från Molo


Body från Småfolk och tröja från Villervalla


Två krambjörnar, en nackudde och en dragleksak


Är riktigt nöjd med fynden, för det var verkligen fynd, det som kostade mest var dragleksaken som gick på hela 30 kronor :D

4 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

www.aludden.com sa...

Men shit vad du fyndat! Vi fick lite småpanik av all trängsel och var rätt snabba att gå igenom allt. Vi tar nya tag nästa gång :)

Catti sa...

Haha gillar dina rosa fötter på bilderna. :P

Rutschkana kostar bara kring en 300 kronor ny så det är ju nästan ett fynds bara det! :)

Lovisa sa...

Bedtime Bear, till höger, den har jag också! Heheh.

maria sa...

i måndags då jag var in gjorde dom UL och mätte fostervattensmängden. i tisdags gjorde dom inget UL utan kollade bara med några HEMSKA instrument vad det var som kom ut, och sa att det bara var väldigt vattniga flytningar .. så jag hoppas det inte har börjat läka! :)