22 april 2010

Badbomb!

Här kommer en liten bild på våran numera stora kille,
9 månader och igår tittade första tanden fram!

Bilden är från gårdagens plaskande med pappsen.

3 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Ellen sa...

Nej jag har inte gjort det men jag hade tänkt gå och kika så fort jag får tid. Och jag behöver bättre skor att jobba i än foppisar då jag står och går hela dagarna och har dåliga knän och nu tydligen sämre fötter, så det är nog inte de bästa skorna att arbeta i och sen tänkte jag investera i några riktiga promenad skor då jag är mycket ute med hunden :) Men det är ju det här med att ta sig tid...

Catti sa...

Sötunge!

Catti sa...

Vi har också tittlucka på S3'an men det spelar liksom ingen roll. ;) Och även om jag har sufletten uppe så sitter han ju och tittar framåt. Känns skiiitkonstigt haha! Är så himla ovan..