5 november 2009

Vändningar...

Veckan som har (nästan gått) har varit både jobbig och trevlig.

På Måndag- kväll kom mamma upp till Luleå och sov över, tisdag morgon åkte vi till Björkskatans VC och jag gick på mina läkarkontroller och mamma promenerade en vända med Ludvig.
Min astma är lite sämre men inte alls mycket och det kunder bero på att jag inte hämtat mig från höstens förkylning som jag blev så risig av. Efter VC besöket gick vi till kyrkanshus och kollade när vaccinationen skulle börja och fick då veta att dom inte hade så många doser kvar.

Vi gick en vända på stan, åt lunch och sen ställde jag mig i kön med alla pensionärer. Vaccinerade mig och sen åkte vi till Örnäset för babymassage. Efter det åkte vi till Storheden där jag handlade Ludvigs jul-kläder och lite smått och gått.
Vi åt middag med Petter och sen åkte vi mot Kåge. (Natten orkar jag inte ens tala om, den blev gräslig - mådde skit!)

Onsdag åkte jag in till stan och shoppade strumpor åt Ludvig och en body, hälsade på Josse på jobbet, blev nerskiten och nerkräkt, shoppade tajts och en klänning, åt middag på stan och gick sen till Carro och Toni. Pratade bort hela kvällen, det var så otroligt roligt att träffa dem, det blir allt för sällan vi ses.
Pappa hämtade mig och Ludvig och så åkte vi hem och sov.

Idag badade jag och Ludvig badkar och sen följde vi mamma och dagbarnen till gymnastiken och Ludvig var helt fascinerad av alla barn som sprang omkring. Ikväll kom Josse och Erika på besök och vi skrattade bort hela kvällen.

Efter den här veckan känner jag verkligen att jag saknar mina vänner, Josse, Carro och Erika. (och alla andra för den delen) Är trist att vi bor i olika städer och inte ses så ofta :(


För övrigt så vänder sig Ludvig mer och mer, han har vänt sig i nån vecka nu, men inte så ofta, men nu blir det flera ggr per dag. HÄRLIGT!

2 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Jonna sa...

Samma här m vändningarna :) William har verkligen kommit på det där nu och vänder sig så fort jag lägger han på golvet :)

Josefin sa...

Vi saknar dig med vännen!!!!!!

Kramar till dig

...och jag ska försöka få Danne att åka och julhandla i Luleå och DÅ kommer vi förbi! :)