7 november 2009

Julklappar...

Har börjat med årets julklappar, måste ju börja i tid för att ekonomin ska överleva (det gör den ändå inte men WTF man får väl offra sig)

Christina - Klart!
Mamma - 1 klar, en kvar!
Pappa - 1 klar, en kvar!
Arnold - Klar!
Maj-Britt - Klar!
Mormor - Klar!
Farmor - Klar!
Linda - Ingen aning vad hon ska få...
Ludvig - Klar!
Petter - Ingen aning vad han ska få...

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Växhuset har inte öppet idag. Dom har öppet måndagar och torsdagar! :) Men jag kommer nog inte gå dit alls något mer nu. Det är så långt och jag stressar bara när jag ska dit så jag är helt blöt i svett när jag kommer fram haha.

Nä, inga mer hormoner. Men nu blir man ju orolig att man ska bli på smällen! Har ju inte direkt varit något problem förut! :O