18 november 2009

PHU!!!


Vi har fått oss en liten magsovare på senaste tiden och våran/min dåliga ekonomi har gjort att jag letat ett begagnat andningslarm istället för att köpa ett nytt och idag fick jag tag på ett i Sävast!

Underbart! Vi ska hämta det på fredag så nu ska jag sova gott om nätterna igen och inte vara upp flera gånger i timman och vända på honom :)

2 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

www.aludden.com sa...

Nu har jag äntligen hittat hit. Vilken fin blogg du har - gillar temat skarpt!

Härligt att ni hittat ett andningslarm så att ni kan slappna av lite mer på nätterna. Klara har ju börjat sova på mage eftersom vi kör SHN-metoden och hon sover huuuuur gott som helst. Hon är ju 7 månader så jag tror hon ska fixa det bra. Det är ju lite värre med dom mindre barnen.

Catti sa...

Inatt sov Alfon också på mage. Han brukar variera lite haha. Han är som sin far, kan somna hur som helst verkligen.

Ja, byxorna är grymmt fina! :)