22 augusti 2011

Fantastiska mamma!

Mina älskade föräldrar var på besök i helgen, gud vad jag saknat dom! Ludvig verkade också ha saknat dem mycket. Helgen sprang förbi i lugn och ro, mys och trevlig samvaro. På söndag kom även svärmor på besök och åt middag med oss.

Min fantastiska mamma uppdaterade även Ludvigs garderob som under sommarmånaderna sinat till en knapp vattenpöl med kläder. Nu ska nytt och fräscht in i garderoben och sen ska ni få se en bild. Nu ska jag rensa ut det gamla, utslitna och urvuxna plaggen och hänga in allt det fina!

I övrigt rensar vi lite här hemma, min fina AWN barnvagn ska säljas, bärselen, Ludvigs gamla vinterskor åkte på tradera och nu under början av veckan kanske jag får till nån liten mer rensning. Finns en hel del leksaker och grejer som inte längre används.

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: