4 februari 2010

Alla goda ting är... 5?

Följer i fotspåren efter två underbara bloggare GUN HIP, SWOLLEN LIP och Sukkertøy for øyet och radar upp 5 saker som jag vill ha NUUU!!





Underbar rosa kitschig fågel ljusstake från Rice. Den skulle passa så perfekt i vårat kök och den skulle förgylla både tidiga mornar, sena kvällar, goda middagar och varma mackor.












Förutom den läckra ljusstaken så önskar jag att två stycken pallar med virkad dyna från Rice stod i min hall. En i lila och en i grönt.









Servisen Bengali från Rörstrand är också en av mina "våta" drömmar. Har lite grann, men inte alls så mycket som jag vill ha.

Tänk vilka fina dukningar man skulle kunna göra!






Tryck från Avalisa. Mycket fina, skulle vilja tapetsera ett helt rum med dem.








Sist men inte minst så vill jag ha en virkad filt med mormorsrutor. Är för lat för att orka göra det själv skulle jag tro. Så därför får gärna någon skänka mig en :D







Vilka 5 saker vill du ha?

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: