3 december 2009

JAG är SÄMST!

Jag är sämst på att blogga just nu, antingen är vädret skit och jag vill inte göra NÅTT!
Eller så är vädret fint och då vill jag göra massor.

Oavsett vad det blir så glömmer jag som bloggen, och youtube. FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅT!

Idag har jag iaf haft en underbar dag, lunch besök av Anna och en sovande Tyra, sen gick vi över till missionshuset och var på Stor och Liten några timmar, sen gick vi hit igen och fikade och lekte med barnen, eller barnet, Ludvig tittade mest bara på :P

Nu håller Petter på att försöka söva Ludvig, men det går SKIT dåligt. Han är trött och pigg om vart annat, tror att det blir att ge upp och låta honom sprattla av sig lite innan vi försöker igen. Liten.

Ska lägga ut lite nya filmer på youtube också. Kika in där sen så ska ni få se snyggingen in action.



P.S Varför står det typ LISA SITTA STOL, KALLE MATA NALLE, KALLE SOVA i barnböcker?
Inte undra på att så många barn har läs och skrivsvårigheter.

Lisa sitter på stolen
Kalle matar nallen
Kalle ska sova

2 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Summer sa...

Haha helt sjukt. vaddå kalle sova. du har helt rätt vännen

Catti sa...

Den ska väl vara som stor. :) Jag har ju XS egentligen men tänkte att det inte skulle göra så mycket om jag tog S, men det gjorde det. ;) Men ja tyckte inte om modellen heller faktiskt. :O Annars hade jag nog tagit någon annan i XS..