26 juli 2012

En välbehövlig paus.

Det är verkligen en välbehövlig paus jag tar från bloggen, ja från rätt mycket egentligen. Jag försöker välja vad som i dagsläget ger energi och tid till det jag vill/måste göra och mycket annat väljs bort, även med risk att såra eller förarga nära och kära. Jag har helt enkelt tryckt på paus-knappen.

Jag väljer det enkla, det okomplicerade och energigivande. Jag väljer att sätta mina strider först och behandlar de saker i mitt liv som behöver behandling högst på prioriteringslistan. Jag väljer att omge mig av vänner och energigivande samtal. Jag väljer bort det som är energikrävande i dagsläget då mitt eget liv kräver mer energi än vad jag för tillfället har att ge mig själv och därmed får min omgivning helt enkelt acceptera att jag väljer mig först i de flesta lägen just nu.

Många kramar till er alla och ni vet att allt löser sig, därför kommer även jag tillbaka till bloggen och mitt "vanliga" liv så småningom.

0 kommentarer, klicka här för att kommentera!: