12 maj 2009

Regn/sol/regn/sol

Aprilväder i maj, inte roligt...

Har iaf planterat min rosenbuske vid friggeboden, hallonbuskarna är också utplanterade och jag tänkte börja vänja min purpurvinda vid ute liv snart... :)
Ska plantera ut rabarbern idag också...


Trodde några av mina tradera grejer skulle dyka upp idag, men det gjorde dom inte. I morgon kanske...
Ska ta och bjuda på lite grejer sen idag, är shoppingsugen, men snål.
Har span på en bärsele, ett väggord och ett par brallor. Vi får se vad det blir.

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Catti sa...

Ja, konstigt väder minst sagt!

Jo det var precis en sådan vagn vi tänkte på. Men nu insåg vi att det känns lite onödigt att köpa den. Vi har ju inte direkt pengar i överflöd så jag tror vi skippar vagnen. Tack så jättemycket för tipset dock! Tur du håller reda på blocket och tradera. ;)