9 november 2008

Julen

Jag har verkligen haft tid att fundera och grubbla i helgen.
Bland annat så har jag funderat på vad jag verkligen vill ha hemma (utan att fundera på vad P vill) Kan väl lägga in det som ideer på julklappar och födelsedagspresenter :D






















Brödrost i retrostil och några läckra pannlappar med roliga texter till köket!















Ett läckert vardagsrumsbord och ett sideboard att ha tvn på eller ovanför och P får som han vill.





















Snygga formar till bullar, muffins, ischoklad och annat kul. En trebent lampfot i teak till vardagsrummet.






Ja det finns mycket jag vill ha! :D

1 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Anonym sa...

Det man önskar ska man få =)=) hoppas allt e bra! ringer när jag har nyheter om jobbet och kanske till o med om du inte jobbar imorgon kanske vi kan ses! ringer iallafall! kram!