12 juli 2008

Feber, städning, kök och vem är du?

Jag ligger i feber, jippi. Känns inte som att det är det roligaste när det är varmt och fuktigt ute.
Jag har städat lägenheten för mamma och pappa kom på besök idag. Det var inte kul.

Petter, Mama och Pappa håller på att montera köket just nu, eller iaf delarna...



Kom att kolla på bloggportalen 62 besökare på 2 dagar... Nu vill jag ju veta vilka ni är som kikar in.
Känner jag er eller inte? Har ni blogg inte blogg? Jag blir ju nyfiken, visste inte att jag hade så många besökare :D Glad blev jag :D

7 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Maria sa...

Hej Sofia, jag kollar din blogg varje dag, är ju så nyfiken på erat projekt... Fint blir det!

Jag har en egen blogg miaskrypin.blogspot.com där jag skriver om lite olika saker... :)

Krya på dig, själv har jag magsjuka i huset, hoppas jag själv slipper det!

Kram Maria Lustig

Anonym sa...

Jag läser ju såklart. Men det visste du väl redan? :)

Cecilia sa...

Hej! En av besökarna har ju varit jag iaf ;) Hoppas du är på bättringsvägen. Själv mår jag hur bra som helst nu när semestern har börjat :D. Vi ses säkert till hösten!
Kram Cecilia (Korttids)

Anonym sa...

Linda M. här :) Kollar lite då o då på erat projekt. Kul att jag sett det i verkligheten nu oxå :D
Kram!

Anonym sa...

Hoppas du är bättre nu! Var ju om i lördags kväll och såg när dom monterade stommen och antar att ni hunnit massor nu sedan dess! :) Så kul!

Anonym sa...

jag läser alltid din blogg=) svin snygg vart tapeten i köket!

Anonym sa...

oh jag gumman! puss o go! vad fint det blir!!