21 februari 2008

Uppåt väggarna!

Egentligen så har jag och P väldigt olika smak, jag gillar djärva tapeter och neutrala möbler eller djärva möbler och neutrala tapeter. P gillar när allt är neutralt, gärna grått, vitt eller beige.

Vi har i alla fall lyckats enas om två tapeter, sen finns det en tapet som jag VERKLIGEN vill ha, men jag måste nog hitta på nått knep för att få som jag vill :P







En av de tapeter vi enats om är denna otroligt läckra tapet från Boråstapeters kollektion Niveau, den kommer att utgöra en fondvägg som binder samman matplats och matlagningsutrymmet.







Jag älskar bokstavligen den nya kollektionen på Flügger färg, Nordic Leaves. Den här tapeten kommer att vara i sovrummet.





I vardagsrummet hoppas jag en dag se den här tapeten, den är väldigt diskret men full av mönster om man studerar den nära.
Härlig tapet i olika blankheter och nyanser :D
Underbar helt enkel. Från Boråstapeters kollektion Ornament

2 kommentarer, klicka här för att kommentera!:

Anonym sa...

Jag håller med..jättefina tapeter alla tre!!
Trevlig helg!
/anna.a/dromhem.blogg.se

Ida Viktoria sa...

Hej!

Tapeten ni ska ha i vardagsrummet har jag och David i vårat sovrum.. Den är verkligen jättesnygg, ni kommer inte att ångra er! I hallen har vi en exakt likadan fast i grått.. Men den passar nog bra just i hallen - lite mindre yta. Är väldigt väldigt avis på er som får hus, vi vill också ha!! Lycka till med allt! Kram/Ida